Vul een zoekwoord in

123 voor consultatiegevers: hoe geeft u antwoord op een vraag?

U logt als consultatiegever voor de eerste keer in. U vult uw profiel in zodat consultatievragers u kunnen vinden. Vervolgens zijn er diverse onderdelen en functionaliteiten waarvan u gebruik kunt maken.

Opties voor bereikbaarheid en beschikbaarheid

We vinden het belangrijk dat u zelf kunt bepalen hoe u in verbinding wilt staan met uw netwerk. U geeft aan op welke werkdagen u werkzaam bent en geeft aan via welke media u bereikbaar wilt zijn, telefoon, chat of afspraak ter plekke. 

Instellen van notificaties

U kunt notificaties per e-mail instellen voor nieuwe consultaties, berichten of andere gebeurtenissen. U kunt zelf bepalen waar en wanneer u de notificaties ontvangt. Zo houdt u zelf controle over ontvangen van notificatieberichten.

Omgaan met verzoeken voor consultaties

Na het invullen van uw profiel kunt u aan de slag! Consultatievragers kunnen u vinden op het platform. U ontvangt verzoeken voor consultaties ook via het platform. U accepteert dit verzoek of – indien u denkt niet de juiste expertise te hebben – wijst de vraag met reden af of zet de vraag door naar een collega.  

Extra gebruikersoptie

Neemt iemand buiten 123Consultatie contact met u op als consultatievrager? Kunt u dit ook voor uw administratie registreren in 123Consultatie.

Contact met de consultatievrager

In een consultatie werkt u samen met de consultatievrager via verschillende media: chat, door het uploaden van een document of door het maken van een afspraak met de consultatievrager.

Afronding van de consultatie

Is de consultatie naar uw mening afgerond, dan geeft u het aantal bestede minuten aan en rondt u de consultatie af. U vindt de consultatie daarna terug in uw consultatiearchief zodat u later terug kunt vinden wat u heeft gezegd. 123Consultatie regelt de administratie voor de facturatie.

Handleiding

Download de handleiding van 123Consultatie.

Meld u aan en vind de professional die u zoekt! Aanmelden